[Gelistirici] [paketler-commits] r55218 - devel/desktop/kde4/amarok-kde4

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
31 Eki 2008 Cum 21:12:18 EET

Ekin Meroğlu wrote On 31-10-2008 21:05:
> Merhaba;
>
> Friday 31 October 2008 tarihinde, paketler-commits at pardus.org.tr şunları
> yazmıştı:

> Amarok için biraz ağır bir dep değil mi bu ? Gereken mysqld kitaplığını
> mysql-lib veya client'a alsak, o şekilde bölmeye uygun değil mi mysql
> paketi / adı geçen kitaplık ?

Ben de ona bakıyorum şu an, aslında adı geçen kitaplık (libmysqld)
mysql-lib içinde ama nasıl oluyorsa server kurmadan çalışmıyor.

Şimdi farkettim fedora'da mysql-embedded rpm'i var libmysqld.so	lar
dışında sadece /usr/bin/mysql_client_test ikiliği var o da bizde
mysql-client paketine gidiyor, server'ın bağımlılığı olduğundan
farketmedik, sadece client ve lib ile deneyeceğim şimdi ..