[Gelistirici] [paketler-commits] r41983 - in devel/system/base/baselayout: . files

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
1 Mar 2008 Cmt 23:55:37 EET

Merhaba;

Saturday 01 March 2008 tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> 01 Mar 2008 Cts tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:

> baselayout'un postInstall'u, diğer paketlerin postInstall'larına ihtiyaç
> duyuyorsa yaratır.

Evet, sorunun şu anda çözülememesinin sebebi bu zaten - iki durum var :

- Baselayout PostInstall'i system.base paketlerinin herhangi birinin
postinstall'ina depend edebilir - örn : comar update oldu, baselayout
postinstall'i yeni comar apisini kullanmaya başladı durumu.

- herhangi bir system.base paketinin postInstall'i baselayout postinstall'İna
depend edebilir - örn : baselayout ile yeni bir grup eklendi, hede
postinstalli bu user ile iş yapacak...

Yani baselayout'i ilk kurup postinstalli'ni en son çalıştırmak sorunumuzu
sadece bazen çözüyor, ve durum çomar ile sınırlı değil (olmayabilir)

Daha da güzeli, bu iki durumun aynı update'de karşımıza çıkmaması için de bir
sebep yok - en güzelinden circular dependency..

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]