[Gelistirici] Fwd: Invitation to Bugzilla l10n team

selim ok selimok at gmail.com
30 Haz 2008 Pzt 18:34:48 EEST

30 Haziran 2008 Pazartesi 09:54 tarihinde Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com>
yazmış:

> Bugzilla çevirimizin durumu iyi bir derecede sanırım? Sadece
> geliştiricilere
> göndermek kalacak.
>
> En son Selim yapıyordu çevirileri. Bize çeviri durumu hakkında biraz bilgi
> verebilir mi? :)

Evet en son ben de işin ucundan tutanlardan biriydim. Lakin dersler ve işler
yüzünden çevirilere vakit ayıramadım. Hatta şu an bırakın çevirileri, hata
kayıt sistemi ile bile ilgilenemiyorum.

Çeviri durumunu yüzde olarak veremesemde bazı önemli kısımların hala
çevirilmediğini söyleyebilirim. Bunlar içinde:
Gelişmiş arama, hata ve uyarılar ve yönetim panelleri bulunuyor.

Bugzilla ekibinden gelen e-postayı bu sabah ben de aldım, ancak kendileri
ile irtibata geçmedim. İçinde bulunduğum koşullar itibariyle bunu yapmayı
düşün(e)müyorum da, zira elimi oynatacak vaktim yok.

Allah'tan Necmettin Bey, konuyla ilgileneceğini söylemiş, içim rahatladı.

İyi çalışmalar,
Selim