[Gelistirici] Suspend sorunları

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
23 Tem 2008 Çar 23:11:50 EEST

Selamlar;

23 Tem 2008 Çar tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> İkinci sorun ise yine sleep.d dizinindeki 99Zgrub betiği ile ilgili. Bu
> betik "Suspend to Disk" öncesi, bir sonraki açılışta seçilecek grub girdisini
> seçmeye çalışıyor. Bunun için grub.conf'taki her girdinin kernel sürümünü ve
> root bölümlerini kontrol ediyor. Eğer yanlış anlamadıysam aynı kernel sürümü
> birden fazla varsa root bölümlerini karşılaştırıyor. Bunu yaparken de
> root=LABEL=PARDUS_ROOT gibi bir parametre görünce afallıyor ve suspend iptal
> ediliyor. root=/dev/sdXY şeklinde değiştirince sorunsuz çalışıyor.

Evet bu analiz tam olarak doğru, hatta sorunu daha önce gördükten sonra çözdüğümü de hatırlıyorum fakat ne commit etmişim ne de makinamdaki kurulu hali düzgün :(. İlgileniyorum...

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/