[Gelistirici] açık kaynak işletim sistemleri dersi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
29 Oca 2008 Sal 10:01:32 EET

Merhaba,

Aslında bu listenin konusu değil, ama bu liste üyelerinden fikir almanın
değerli olduğuna inandığımız bir konu olduğu için bir gündem dışı söz rica
ediyorum :-)

M.E.B.'e bağlı okulların ilgili alanlarında yeni bir ders ismi dolaşıyor bir
süredir, duymuşsunuzdur... "Açık Kaynak İşletim Sistemleri"

Bu dersle ilgili öğretmenlerle zaman zaman bir araya gelme şansımız oluyor.
Bizden de fikir istiyorlar, Pardus geliştiricilerinin, böyle bir derste
kullanılmasını önerdikleri kaynaklar ve dersin müfredatına ilişkin bir yol
haritası (ya da sadece mihenk taşları) önerisi neler olur diye bir tavsiye
hazırlamamız güzel olur...

Biz derli toplu bir bibliyografya hazırlayalım, önerdiğimiz öğretmenler
konuyla ilgili çalışmalarına zaten istedikleri kadarını dahil ederler
şeklinde "atış serbest" diyebiliriz sanırım...

Buyrun ekleyin:

http://tr.pardus-wiki.org/Özgür_Dersler

--
Koray Löker