[Gelistirici] r39266 - in devel/desktop/freedesktop/xorg/xorg-server: . files

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
21 Oca 2008 Pzt 16:59:49 EET

Monday 21 January 2008 00:44:08 tarihinde S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 21 Oca 2008 Pts tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Eline sağlık bu arada "libpciaccess" depoda değilmiş bu arkadaş için mi
> gerekiyor, gerekiyorsa depoya girse ya falan bilemedim şimdi :)

libpciaccess benim bildiğim uzun soluklu bir proje, temel amacı da X'den suid
root bitini atmak. X'in suid root olmasının temel sebeplerinden biri de PCI
ile bilgilerin sadece root tarafından okunmaya izin veriliyor olması. İşin bi
de kernel kısmı var tabii ki.

Şu an ne durumda bilmiyorum ama geliştirilmesi devam ediyor diye biliyorum.

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.