[Gelistirici] grub deneyecek cengaverler aranıyor

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Oca 2008 Çar 03:41:05 EET

 Merhaba,

 playground da grub da bazı değişiklikler yaptım. Kurulu bir sistemde
herhangi bir şeyin bozulacağını zannetmiyorum ama ne olur ne olmaz
elinizin altında bir çalışan/kurulan CD olursa iyi olur.

 Denemek için benim playground daki grub paketini pisi ile build edip
yükleyin. /boot/grub/grub.conf da da

splashimage (hdX,Y)/boot/grub/splash.xpm.gz

satırını

gfxmenu (hdX,Y)/boot/grub/message

 olarak değiştirin. Bilgisayarınızı baştan başlatın, bakalım
sistem açılıyor mu :)

 Klavyem çalışmıyor, ekrandaki görüntü karman çorman gibi bilgiler
özellikle rica olunur, yanında donanım bilgileri (ekran kartı monitör,
bağlantı tipi vs.).

 Ekran siyah beyaz ise message dosyasına ulaşamamıştır, dosyanın
yerinde olduğundan emin olun.

 Bir de reiserfs kullanıyorsanız yeni grub ın çalışıyorsa haber ediniz.

 Çeviri eksiği vb. gözardı ediniz. Bilgisayarınız APM ile kapanmıyorsa
kapanmayacak, gözardı ediniz.

 Yeni grub test edenler kaleye mum diksin, haber eylesin.