[Gelistirici] Fwd: [Uludag-commits] r17088 - branches/buildfarm-devel

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
8 Şub 2008 Cum 23:44:15 EET

Friday 08 February 2008 23:18:45 tarihinde S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> özetle ekrana sadece farmın mesajları geliyor, pisi mesajlarını almak için
> doğru yol nedir? cli'yi farm içinde subclass mı etmeliyim yoksa bu bir hata
> mı?

cli'yı subclass etmek hata olur. ui yazmak gerekiyor. Ama eskiden ui yoksa
pisi.cli.CLI() ye set ediyormuş zaten. Burada da implement edilen def confirm
içinde yes_all kontrolü var, oradan kurtarıyormuş. Fakat bununla yalnızca
confirm değil, pisi-cli için yazılmış  alakasız bir sürü şey de geliyordu. Bu
doğru değildi.

Artık ui = pisi.ui.UI() ye set ediliyor. ui de farklı davranış isteyen herkes
kendi uisini yazmalı. pisi-cli, package-manager ve manager.py içindeki gibi.
Şu anki default ui fonksiyonları hep pass içeriyor.

> ikinci sorun ise eskiden confirm'in yes_all değerini iplerken şimdi ortada
> bir ui olmaması sebebi ile iplememesi aslında bu sorun ilkine bağlı (bu
> yüzden confirm'i override edip true döndürüyor farm)

options.yes_all ın çalışması lazım bir şekilde ama şu an pisi.ui.UI() nin
default def confirm u içerisine bu genel opsiyona göre davran kontrolü
ekleyemiyorum. Çünkü global ui, context içinde bulunuyor. yes_all değerini
almam için de ui.py ye context i import etmem gerekiyor. Biraz karışık yani
burası.

Özetle:

* şu anki çözüm pisinin şu anki durumu için hacky ama doğru.
* api.set_options ile yes_all'un set edilip ayarlanması yeterli olmalı (şu an
değil.) olacak.
* ui artık set edilmediyse default pisi.ui.UI().

- Faik