[Gelistirici] [RFT] Yeni MPlayer Test İsteği

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Ara 2008 Paz 03:00:21 EET

On Sun, 28 Dec 2008 02:38:12 +0200
Mehmet Nur Olcay <mnurolcay at gmail.com> wrote:

> İlgili paketlerle denediğimde aynı sorun bende de tekrarlanıyor.
> Buffering %100 e geliyor ve vido başlamıyor, Play tuşuna basınca da
> başlamıyor, durduruldu diyor.
>
> Video konumunu kopyalayıp, ayrıca gnome-mplayer da açmaya çalışınca
> da sadece ses çıkıyor, görüntü yok.

 Hm hm hm ekran kartınız nvidia değil di mi ? :)

 benim playground umdan applications/multimedia da gnome-mplayer ve
mplayer, applications/network/mozilla dan gecko-mediaplayer derleyip
tekrar dener misiniz ? Kendi bilgisayarımda derlediğim için
istemediğimiz birşeylere linkleniyor ve sizin sistemlerde bulamıyor
bence. NVidia 180 kullanıyorum, olayın sorumlusu o olabilir.

 Bir de yolladığım paketlerle sadece mplayer la birşeyler oynatmayı
dener misiniz, direkt patlıyor olabilir, sorunu da görürüz.

 Yine patlarsa ekran kartı, "ldd -r /usr/bin/mplayer" çıktısı ve
kullanıcınızın locale bilgilerini iletiniz lütfen