[Gelistirici] [Uludag-commits] r20882 - trunk/tasma/network-manager

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
24 Ara 2008 Çar 15:47:48 EET

Furkan Duman wrote On 24-12-2008 15:23:
> 24 Aralık 2008 Çarşamba 14:58 tarihinde Emre Erenoglu
>
> Kullanıcı istediği kadar girebilmeli. 1 tane de girmesi yeterli. Kodda
> sorun görünüyor. Bence son gönderdiğini revert etmelisin İşbaran.

Kullanıcı listesini almıyorum, hata searchdomain gitmemesi.
Yeri gelmişken searchdomain genel kısımlarda doğru kullanılıyor mu merak
ettim ?
Şimdi elle girilebilen bir şey değil, bu doğru mudur mesela?

Bir de resolv.default.conf'u dhcp kullanıyor gibi bir fikre kapıldım,
oraya searchdomain yazılıyor ve net.stack ordan searchdomain'i alıyor
bağlantı up olduğunda sanki, bu doğru mu ?

Görüşürüz, kolay gelsin herkese ..