[Gelistirici] 2008-test ACK/NACK

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
18 Ara 2008 Per 00:13:17 EET

On Wednesday 17 December 2008 23:31:59 Ekin Meroğlu wrote:
> Merhaba;
>
> Wednesday 17 December 2008 tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:

> Sana yazacak birşey bulamıyorum.
Haklı olmadığın zaman yazacak birşeyler bulmak zor zaten.

Deponun kararlılığının sorumluluğu sende; yani paketin depoya girecek diğer
paketler ile çalışıp çalışmayacağı sorumluluğu sende. Ben sadece listede bana
ait olan paketin durumu ile ilgili onay verebilirim. Gerisi beni
ilgilendirmemeli.

KDE4 paketleri test deposunda kalacak mı diye Gökçen'e sormuşsun, Gökçen o
paketleri depoya alalım derse senin verdiğin nack mı geçerli olacak benim
verdiğim ack mı ? Ya da Gökçen'de nack verirse, madem biliyorsun benim onay
verdiğim paketi alacak mısın depoya ? Madem almayacaksın neden boşu boşuna
yazıyorsun hala..

En azından durumunu bildiğin paketleri bu listeye ekleme lütfen..
--
Gökmen GÖKSEL
[pardus.org.tr]