[Gelistirici] Network Manager gözlemleri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
6 Ara 2008 Cmt 00:01:24 EET

Gürer Özen wrote:

> Bir yerde bağlanırken sık sık dbus hatası alıyorum, bir 5-10 sn sonra ise dhcp
> bağlanıyor ve network çalışıyor. Yani düşük değil o kadar. DHCP ilk başta
> zaten 30 sn idi ve kullanıcılar daha uzun sürüyor diye 120 sn ye
> çıkardığımızı hatırlıyorum.

Bu 120sn ile bir başka sorun da şu, Bahadır'ın tespit ettiği bir durumda
ilk seferde DHCP'den IP alınamıyor ancak iptal edip tekrar denendiğinde
çat diye IP alınıyordu. Biz burda 120sn'nin sonuna kadar beklemek
zorunda kalıyoruz. Ancak yapabilecek bir şey de var mı bilmiyorum, pis
bişey bu dhcp :)

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>