[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Furkan Duman coderlord at gmail.com
5 Ara 2008 Cum 16:15:38 EET

05 Aralık 2008 Cuma 15:24 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> yazdı:
> Geliştirici listesinde kimse bu fikrini yazmaya bile zahmet etmediği için -
> kimse üstüne alınmasın (ya da alınsın, bilmiyorum) ama bu kadar yoğun bir
> tartışmanın bile 5 kişinin arasında dönmesi buradan anlamlı ve uzun soluklu
> bir sonuç çıkmasının önündeki en büyük engel.

Senden de süreci uyguladığın ve en iyi bildiğin için şunu rica etsek
Ekin. Katılımın artmasını ve konuyu daha derli toplu ortaya koymamıza
büyük yardımı olabilir.

Değişmesini düşündüğümüz şimdiki süreci grafiksel hale getirsen, iş
akış şeması gibi. Bu şema üzerinden konuya devam etsek nasıl olur?

Şahsen ben bazen iş sürecindeki bazı kısımları yanlış anladığım,
bilmediğim veya yanlış yorumladığım hissine kapılıyorum.

Şema üzerinden değişiklik, optimizasyon yapmak daha görsel ve kolay
olabilir diye düşündüm.

Kolay gelsin.

--
Furkan Duman