[Gelistirici] 2008-test ACK/NACK

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
1 Ara 2008 Pzt 21:46:32 EET

Mon, 1 Dec 2008 20:32:00 +0200, Serbulent UNSAL
<serbulent at pardus.org.tr> :

> Buradaki postayı [1] görmediğini varsayıyorum ama hiç mi merak
> etmiyorsun 2 defadır ACK verdiğin paketler neden alınmıyor depoya
> diye ?
> [1] http://liste.uludag.org.tr/gelistirici/2008-November/014527.html
Yav cikintilik edip durmaktan sıkıldım ama cenemi tutamayacagim yine.

Gelistirici listesinde onlarca mesaj donuyor. Murat, listeyi dikkatli
takip eden herhangi birisinin de anlayabilecegi gibi, bu donem cok yogun
ve buyuk olasilikla gelistirici listesini sık takip edemiyor.

"Kirik bagimliliklar" gibi genel bir ifade ile tek kelime Turkce ifade
eklemeden bir mesaj logu yapistiriyorsun. Logu incelemeyen birisinin de
ne ile ilgili oldugunu anlamasi mumkun degil. Ben sahsen okumadan
gecmistim, benim paketlerimden biriyle ilgili olsa farkina bile
varmazdim.

Buildfarm paketini derleyemeyince sana mesaj atiyor. Bugzilla sana hata
raporu atinca sana mesaj atiyor. Kirk yilin bir basi bir pakette hata
yakalamissin, onune insan gibi iki satir bisi yazip, gelistiricisine
mesaj atsan ne olacak? Pesinde kossan elin mi kirilacak?

Ikinci soruna gelince... Kararli depoya paketin girip girmedigini nasil
takip etsin ki? Eskiden duyuru yapilirdi hangi paketler giriyor diye, o
da yok artik.

Merge'uydu, ACK/NACK'iydi, testiydi, kararli depoya alinmasiydi, vs bu
is gercekten boktan yuruyor :(.

                   Doruk