[Gelistirici] r43900 - in devel/applications/games: simutrans simutrans-base simutrans-food simutrans-waste smc smc-music

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
8 Nis 2008 Sal 17:41:16 EEST

 Merhabalar,

2008/4/7 Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr>:
>  Çeviriler translations.xml'ler üzerinden yapıldıktan sonra, bunlar po'lara
>  çevrilirken meren'in yazdığı betik, (po'daki çevirilerin daha güncel olduğunu
>  varsaydığından olsa gerek) po'da zaten var olan girdileri güncellemiyor. Bu
>  durumda, po'lar translations.xml'deki değişiklikleri içermiyor. Daha sonra
>  po'lar tekrar xml'e çevrildiğindeyse xml üzerinde yapılmış değişiklikler boşa
>  gitmiş oluyor.

 Boşa gitmiyor, pspec2po.py iki taraflı da çalışıyor, eğer
translations.xml içerisinde po'da yer almayan bir çeviri varsa po'yu
da ona göre güncelliyor. Fakat ideali çevirilerin kesinlikle po
dosyaları üzerinden gitmesi, çünkü hangi çevirinin güncel olduğunu
takip etmenin akıllıca bir yolu olmadığı için çeviriler -"çalıştırma
sırası" gibi tamamen bağımsız bir parametreye bağlı olarak-
birbirlerinin üzerine yazabilirler, arada emekler boşa gidebilir.

 Ben po dosyaları güncellendikçe depodaki translations.xml'leri
güncelliyorum, müsterih olunuz. Bu işi otomatiğe bağlamak istemiyorum
bir süre daha zira çok fazla çeviri yapılmadığı için doğru düzgün hata
kontrolü yapma şansım olmadı ne yazık ki.

 Devel deposundaki translations.xml'ler ile stable deposundakileri bu
akşam sync edeceğim bir itirazı olan yoksa eğer tabi (dolayısıyla yeni
çeviriler paketlere girecek derlendiklerinde) (haftalar önce Çağlar'la
konuşup olur almıştım, ne kadar geç yaparsam stable depoya o kadar çok
çeviri girer diyerek erteliyordum, artık şeedeyim; yapacağım şey de
bir şey değil bu arada, translations.xml'leri bir kez daha güncelleyip
stable'a kopyalayacağım).

 Selamlar.
--

A. Murat Eren (meren)