[Gelistirici] Paket kurarken depo güncel mi diye bakilmiyor...

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
19 Eyl 2007 Çar 04:10:39 EEST

Depo güncellendiğinde güncellenmiş paketler ile depo bir uyum içinde
oluyor. Bahsettiğiniz şeyi yapmak demek her paket kurma işini 10-15
paketi güncelleme yapmak + paket ve bağımlılıklarını kurmak şekline
çevirmek oluyor ki bu da sistemini güncel tutan insanların bile
istemeyeceği bir davranış olurdu bence ( şahsen ben istemem )
Bir de o kadar sık güncelleme yapmayanları düşünürsek iyice gereksiz
bir davranış bence.