[Gelistirici] [Stable] desktop/freedesktop/xorg/xorg-video

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
22 Kas 2007 Per 13:39:20 EET

Thursday 22 November 2007 Tarihinde 09:40:28 yazmıştı:
> Güncellemenin birçok problemi çözdüğünden eminim ama, 2007.x serisinde
> güvenlik harici güncelleme yapmak bana mantıklı gelmiyor. Bu konuda alınmış
> bi kararımız vs de yok. Bu konuyu tartışmamız lazım bence.

Bence 2007'yi atıl bırakmak bize birşey kazandırmayacak, bundan sonra binary
paketleri depoya alırken daha sık eler dokuruz ama mergeleri durdurmayalım
bence. Zaten bir süre sonra 2008 base'i falan derken kilitleneceğiz o tarafa
süreç kendi kendine yavaşlayacak :)