[Gelistirici] 2007.2

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
1 Haz 2007 Cum 01:38:25 EEST

01 Haz 2007 Cum tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Fri, 1 Jun 2007 00:49:31 +0300, "S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> :
>
> Baska bir formul nedir? Dillere ayri CD falan mi? Alternatiflerimiz
> neler? (yoksa kutumuzu acalim)

Bilmiyorum, ama her sürüm öncesi aynı şey oluyor :), fakat her dil ayrı CD ya
da bir TR'li CD bir i18n'li CD çözümünü sevemeyeceğim sanırım.

Paketleri ufaltmak/bölmek, paket atmak, dep. değiştirmek v.s gibi çözümler
geliyor aklıma veya daha da ufalarak (~500mb) sadece KDE ve birkaç uygulama
dağıtıp kalanını depolardan sağlamalarını sağlayacağız.

Kutumuzda ne var?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/