[Gelistirici] Paket İmzalama

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
1 Tem 2007 Paz 10:29:13 EEST

On Sunday 01 July 2007 02:01:44 Pınar Yanardağ wrote:

> O gerekler belgesi derken araya gireyim, tam şurada:
> http://tr.pardus-wiki.org/PiSi_Paket_%C4%B0mzalama_Gereksinimleri

Leziz.

> Şimdi asıl konuya dahil olayım, aslında bu konuyu benim çoktan halledip
> bitirmiş olmam gerekiyordu ama sürekli araya girip duran zilyon tane
> işten ve hala vaktini düzenli organize etmeyi öğrenememiş biri olmamdan
> dolayı uzadıkça uzadı.

Özgür yazılım geliştiriyoruz, çekirdek ekip dışındaki katkılar da gönüllü
olduğu için, kimsenin herhangi bir işi yapıp bitirme gibi bir zorunluluğu
yok. Sıkılmayın yani :)

Belge ve yaptığın incelemeler bir başlangıç oluşturuyor, bunun üzerine vakti
olan kişiler devam edebilir. Tek sıkıntı, konuşulanlar bir yerde
toparlanmamış olduğu için aynı şeylerin tekrar tekrar yapılması.

> şimdiye kadar araştırdığım kadarıyla edindiğim bilgileri işi devam
> ettirecek birine devredebilirim- hayat düzenimin bu kadar ayaklandığı
> bir dönemde ben ne zaman bakabilirim bilmiyorum çünkü.

Kodlar svn'de, tartışılanların özeti de wikide (yada gene svn'de bir metin
dosyası bile olabilir) durursa, herkes zamanı oldukça işi ilerletebilir.
Eposta üzerinde kalan bilgiler sonradan kaybolup gidiyor.