[Gelistirici] Monodevelop kullanmak isteyen?

Furkan Duman coderlord at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 09:26:56 EET

MonoDevelop paketleme çalışmalarına  başladım.

Gnome paketlerinin pek çoğu üzerinde çalışıyorum. MonoDevelop
neredeyse bütün gnome paketlerine bağımlı. (Aslında kullandığı
assembly'ler bağımlı) Eksiklikleri tamamlayıp, gnome paketlerini
güncelleştirip sorunlarını çözme uğraşı içerisindeyim.

Umarım bitirebilirim. :(

Şu an için eksiğim Mozilla paketi. Bu olmadan yardım sayfaları ve HTML
göstereceği bilumum yer çalışmıyor. ASP .NET düzenleme için de Mozilla
Editor'unu kullanmışlar. Mozilla paketi bağışınız kabul edilir. :)

Yardım etmek isteyen olursa sevinirim. :)

--
Furkan Duman