[Gelistirici] merge:asymptote

Furkan Duman coderlord at gmail.com
9 Oca 2007 Sal 23:35:54 EET

On 1/9/07, ertugrulerata <ertugrulerata at gmail.com> wrote:
> 09 Oca 2007 Sal 23:19 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:

> yazmayı istiyor da değilim. bu program ilk çalıştırıdığında ev dizininde .asy
> diye bir dizin oluşturuyor. bu dizini oluştururken config.asy i --şu anda
> kaynakta yok -- oraya kopyalayabilen bir mekanizmaya gerek var mı ?

Aslında kopyalamaktan ziyade (Gürer'in dediği gibi paketler kullanıcı
dizinlerinde herhangi bir işlem yapmamalı) uygulama kodunu
yamalayarak, kullanıcı dizininde bu dosya yok ise paketi kurarken
öntanımlı ayarları koyduğun /etc/asymptote/config.asy dosyasını
kullanmasını sağlamak güzel olurdu.

--
Furkan Duman