[Gelistirici] paketcisi oldugum contrib depo yazilimlarin dokumu

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
16 Şub 2007 Cum 21:24:46 EET

Merhaba,

Fri, 16 Feb 2007 21:00:51 +0200, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

>  Sen de Löker de bu program oldu düzgün güzel diyorsanız bence depoya
> alabiliriz.
Teknik olarak bence bir problem yok, acayip bi yama falan da yapmadik,
paketlerin hepsi temiz.

>  shorten üreten bir aracımız yok diye hatırlıyorum (yanlışsa
> düzeltiniz :), öyle ise bence depoya girebilir bunlar.
Bir not, shntool ismi sizi yaniltmasin, sadece shn icin degil, hemen
her format icin kullanilabiliyor. Isvicre cakisi gibi.

>  Easytag ve tellico yu pek bilmiyorum, o işlevi veren bir şey var mı
> vs. hatırlamıyorum ama easytag mass tagging için iyiydi zamanında
> kullanmıştım bayağı. Kid3 vs. o kadar yetenekli değilse bence depoya
> alınabilir.
Easytag'i surekli kullaniyorum, oldukca basarili. Acikcasi kid3
kullanmadim, ne kadar yetenekli/kullanisli oldugunu bilmiyorum.
Paketcisi belki bilgi verebilir.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693