[Gelistirici] NM Kablosuz ağ tarayıcı

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
13 Şub 2007 Sal 13:47:50 EET

Merhaba;

Tuesday 13 February 2007 tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> Görsel iki öneri: Bağlantı kalitesi algılaması zor olan mevcut şekil yrine
> çok daha hızlı anlaşılabilecek bir çubuk grafik olsa. Ayrıca şifrelemeyi
> gösteren ikon daha az belirgin olsa da olabilir, çünkü varlığı ve yokluğu
> zaten çok gerekli bilgiyi içeriyor. Mevcut görüntü ile şifre ikonu kalite
> grafiğine çok baskın.

Bir evet, şifreleme ikonu daha az baskın olsa daha iyi olacak sanki. Bir
hayır, sıkıldım bar ikonlarından, pywireless ikonlarını çok seviyorum :-)

> Bir öneri daha: Mode ve MAC ilk başta görünmese ve bir bilgi (i) simgesine
> basıldığında çıkan bir özette (iwlist scan ile elde edilebilecek bilgilerin
> tümü mesela) görünseler. Hedef kitlemiz için bu bilgi yalnızca kafa
> karıştırıcı...

MAC lazım Gürer'in de dediği gibi, bu kadar temel bir ekranda da yeni
pencereler falan fazla karışık bence. Ama Mode konusunda haklısın, zaten
Ad-Hoc bağlantı desteklemediğimiz için sadece Masterlar anlamlı -
bağlanılabilir, dolayısıyla bu ekranda listelemenin bir anlamı yok. İlerde
Ad-Hoc desteklersek atıyorum bir ikon ile ayırırız Bu "Master bir AP",
bu "Ad-Hoc bir Node"  diye..

> Bir de son talep: Hazır bu kadar el değmişken WPA işini de çözüp NM'yi
> 2007.1'e hazır hale getirsek deiyorum...

Bu pası Furkan alır ve gol yapar diyorum ben, WPA ile de bu kadar uğraşmışken
hazır :-)

ekin.