[Gelistirici] paketler-commits

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
7 Şub 2007 Çar 13:48:55 EET

S.Çağlar Onur wrote On 06-02-2007 23:07:
> Birileri ayrılıyorsa/ayrıldıysa bunu en azından kendilerinden duyma ve
> haberimiz olması nezaketini göstereceklerini umuyorum (en basitinden
> hesaplarının kapatılması gibi işler var), ilkokul sıralarında değiliz artık
> malum...

Merhaba

Bu kadar aceleci olmayalım. Ben arkadaşlarla önce bir konuşayım.

Bir geliştirici kazanmak çok zor, kaybetmek ise çok kolay. Şimdilik
araya (iki tarafa da kötü olma riskiyle) giriyorum, kendilerini dinleyip
ortaya ne çıkabileceğine bakalım.

Kişisel ricam, (lütfen) bu konuda listeye e-posta göndermeyin.

İyi çalışmalar
Görkem