[Gelistirici] Pardus 2008 Yol Haritası

Ali Işıngör isingor at gmail.com
30 Ara 2007 Paz 00:28:40 EET

29.12.2007 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış:

> Wed, 19 Dec 2007 19:10:00 +0200, Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> :

> Yav boyle bisiye gerek yok, sacma bir oneriydi, biz zaten 2008 yolumuzu
> cizdik, gerekince diger gelistiricilere de aciklariz diyorsaniz bile
> bunu bir yanitla beyan etseniz.
>
>                    Doruk

Saçma bir öneri falan değildi Doruk... Ayrıca Pardus 2008 için "kaba taslak"
bir yol haritasının dışında kimsenin kafasında "yekpare/monoblok arçelik"
bir fotoğrafın olmadığını düşünüyorum. Ben açıkçası bu makul önerine cevap
verilememesini, biraz da geliştiricilerin önce kendi cevaplarını aramasına
yoruyorum.

Pardus 2008 için dışarıdan katkı veren bir geliştirici toplantısı kesinlikle
gerekli. Eminim çekirdek ekip de aynı yönde düşünüyordur.

Ali