[Gelistirici] tasma'da gelismis ozellikleri goster secenegi

Ergin Altintas ealtintas at gmail.com
11 Ara 2007 Sal 21:16:04 EET

> Aynen öyle olması gerekecek sanki. Ya da runtime dep olarak yazılabilir :)
> Güzel bir fikir, yeşil sahalarda görmek istediğimiz hareketlerden biri :P
> Kolay gelsin.

Bence şart değil.

Tasma açılış sırasında tasma-extra paketinin yüklü olup olmadığına bakar.
Yüklü ise menüye "Dosya -> Gelismis Ozellikleri Goster" benzeri bir secenek
koyar.

Yüklü değil ise menü seçeneği "Dosya -> Gelismis Ozellikleri Yükle" şeklinde
gelir ve seçildiğinde "pisi it tasma-extra" yapılır.

Yükleme sonrasında seçenek "Dosya -> Gelismis Ozellikleri Goster"  şeklinde
revize edilir. Hatta yükleme sonrasında "Dosya -> Gelismis Ozellikleri
Kaldır" gibi bir menü elemanı da eklenebilir.

Bu şekilde oldukça da kolay olacağını tahmin ediyorum.

Sağlıcakla,
--
http://www.ergin.altintas.org
http://www.yapay-zeka.org