[Gelistirici] [Contrib-commits] r5965 - in applications/games: ioPaintball ioPaintball-data ioPaintball/files

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
3 Ara 2007 Pzt 17:08:20 EET

Mon, 3 Dec 2007 16:53:08 +0200, Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> :

> Daha iyisini yapabilirim Doruk merak etme, şu andan itibaren kendi
> mergelerim dışında hiçbir merge yapmicam, review yapmıcam,
> paketleriniz üzerinde yorum da yapmıcam ne haliniz varsa görün zira
> ben sıkıldım bu boş şeyleri tartışmaktan.

Ama hakikaten anlamiyorum niye bu kadar hassas davrandigini. Review
sureci de, gelistrici listesi de, gelistiriciler kendi aralarinda
tartisarak daha iyi paketler ve depo cikarsin ortaya diye yok mu? Sen
su anda tartismak yerine kestirip atiyorsun. Seninle hemfikirsek guzel
oluyor da, olmayinca tartismak bos hale mi geliyor? Boyleyse zaten niye
boyle bir liste var ki?

Cekirdek ekipte 10+ kisi olup, kararli depodaki onemli paketlerin hemen
hepsinin 3 kisinin (ki en cok senin) uzerine yikilmasinin adil
olmadigini herkes goruyor ama hincini niye bu sekilde cikariyorsun?

Neymis bizim halimiz de gorecekmisiz? Ben de bayilmiyorum herhalde
klavye basinda sana laf yetistirmekten. Ustelik Pardus benim
profesyonel işim de degil.

                   Doruk