[Gelistirici] pijama

Koray Löker loker at pardus.org.tr
25 Nis 2007 Çar 11:09:34 EEST

On Wednesday 25 April 2007 00:33:10 Oğuz Yarımtepe wrote:
> (varsayılan olarak contrib, devel, playground ve 2007 depolarında), paket

Uğur da pisibul'da bu hatayı yapmıştı, playground bir depo değil!

Herhangi bir yerde görünmesinin bir anlamı yok diye düşünüyorum, yanlışsam
düzeltin. Kullanıcıların erişebileceği herhangi bir ortamda playground
deposuna ilişkin bilgi/bağlantı verilmesi saçma geliyor bana...

Yaptığın aracı sonradan playground için de çalıştırır, arayüzünü ayrı bir
sayfada belki kullanırız (ki ona bile gerek yok bence) belki, ama bu
tasarımda playground için yer ayırma derim... Şimdiden demiş olayım da...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->