[Gelistirici] emacs 22.1

Barış Metin baris at pardus.org.tr
10 Nis 2007 Sal 22:16:31 EEST

Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr>:
> emacs-cvs paketini stable sürümde UTF-8 desteği sorunlu olduğu için
> kullanıyoruz 22.1 ile birlikte emacs paketi yapıp burda 22.1'i sunup
> emacs-cvs içinde emacs-unicode-2 branchini sunabiliriz,

Bu mantıklı. Uzun zamandır unicode-2 branch'ı kullanıyorum. Kritik bir sorun
ile karşılaşmadım.

Birazdan emacs-cvs paketini unicode-2 branch'a çekeceğim. emacs isimli bir
paketi ayrıca yapalım ve emacs-cvs hayatına devam etsin.

> paketler de
> birbirleriyle conflict olur ya da istersek olmayabilir.

Şimdilik bir conflict koyalım, pathleri ayırmak ve bir alternatif sistemi ile
uğraşmak istediğimize emin değilim.

--
Barış Metin