[Gelistirici] Pisi komut satırı opsiyonları

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Eyl 2006 Paz 16:00:24 EEST

 Merhaba,

 Eline sağlıks :)

> infonun argümanlarından öte ortaya çıkardığı görüntüler ile ilgili
> ciddi sıkıntılarım var ama önce bu seri bir bitsin sonra bakarız.

 Info paket boyutunu da versin, -f verilirse "sadece
dosyaları göstersin" vs. vs. :)

> Bunun kullanımıda bir garip. Örneğin;
>
> bankai ~ # pisi it hal
> İzleyen paketleri yeniden kurmuyorum: hal
> Kurulacak paket yok.
>
> Yerine
> bankai ~ # pisi it hal
> Hal paketi zaten kurulu, tekrar kurayım mı(e/h)?

 Kurulacak paket yok anlamsız, sistemde kurulu mu değil mi onun
bilgisini vermeli en azından. Depoda yok, zaten kurulu gibi.

 pisi it application.security  dediğinde -n verince depleri kurayım mı
sorusuna da hayır demiş oluyoruz, ama kurulu paketleri kurma demek için
"non interactive" bir yol kalmıyor, soru sorması pek iyi gelmedi bana.

 --only-security
 --only-bug  (which includes security)