[Gelistirici] playground deposu

Koray Löker loker at pardus.org.tr
22 Eyl 2006 Cum 15:32:26 EEST

Merhaba,

22 Eyl 2006 Cum 14:22 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:
> Anlaşıldı, commitlediğim Masaüstü ortamlarını kaldırayım.
> Ayrıca playground altında ki paket güncellemeleri

Canım kardeşim, kaldırmıyoruz, contrib deposuna taşıyoruz. libdv'nin 102
yerine 104 sürümünü ayrıca paketlemek yerine meren'le konuşup paket
güncellemelerini yapmak daha başarılı olurmuş aslında... ben dvgrab
güncellemek için önüme onur'un paketlediği 1394 kütüphanesinde zorunlu sürüm
yükseltmesi çıkınca öyle yaptım. Doğru olan da bu...

Kalanları da contrib'e at, uygun oldukça taşınıp taşınmayacağına bakılsın.
Benzeri görevdeki paketlerin depodakilerin yanına neden ekleneceğini falan
konuşuruz...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///