[Gelistirici] norootforbuild

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
28 Eki 2006 Cmt 00:47:47 EEST

Selamlar;

Özellikle Merensan'ın uzun zamandır istediği benimde n tene laflar
hazırlayarak itiraz ettiğim user mode build hedesi için RPM'leri
incelerken "norootforbuild" diye bir keyword farkettim, rpm bunu görünce ne
yapıyor bilen var mı? Yani ben root kullanıcısı ile rpm'e şu paketi derle
dedim ve amca norootforbuild gördü o zaman privilege'leri drop mu ediyor, rpm
tabanlı sistemlerde rpm diye bir kullanıcı ve grup mu oluyor? Ne oluyor bilen
var mı?

Bu cevaplardan bağımsız PiSi için bu tür bir tag olsa ve gereken/destekleyen
paketlere bu eklense fikrine nasıl bakıyorsunuz?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/