[Gelistirici] desc_to_repo.py

Barış Metin baris at pardus.org.tr
24 Eki 2006 Sal 22:25:57 EEST

Selam,

Aşağıdaki commet ile bir commit yapacaktım fakat önce buraya yazayım dedim.
Aşağıdaki sorunlar ile ilgilenmek isteyenler var mı? Yoksa bu hali ile commit
edeceğim.

Gürer ile biraz konuştuk, el ile oluşturulan XML dosyalarının program ile
güncellenmeye çalışılması iyi bir fikir değil gerçekten fakat buna
ihtiyacımız var. Her zaman da ihtiyacımız olacaktır bence. Bu yüzden iş
yaparken bu XML dosyalarının herhangi bir program tarafından düzenleneceğini
bilmek gerekiyor; yine bence.

Aslında ideal olarak paket oluşturma işinin de metin düzenleyicileri ile değil
bir "paket geliştirme aracı" ile yapılması taraftarıyım. İşimizi
hızlandıracağına bizi ikna edecek böyle bir araca hayat verene kadar bu bir
seçenek değil tabi...

Her neyse, diff ve işi yapan betik aşağıdaki adreslerde...
http://cekirdek.pardus.org.tr/~baris/tmp/desc.diff
http://cekirdek.pardus.org.tr/~baris/tmp/desc_to_repo.py

-----------------------------
importing descriptions (provided by Görkem) to repository.

Some problems...
- Comments gone... Sorry, but even piksemel does this :(. If someone
  is willing to preserve those comments they're there in svn.
- Empty lines are gone.
- Ordering may change. I've changed the ordering in SpecFile to fit
  best of the general choice in devel repo but repository's choise is
  inconsistent.
- AdditionalFile doesn't have an owner attribute so they are ommitted
  by SpecFile.

Barış Metin