[Gelistirici] Beta paketler ve Stable depo..

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
20 Eki 2006 Cum 19:56:57 EEST

Selamlar,

Bir süre Çağlar ile tartıştığımız konuyu buraya taşıyayım sizinde
görüşlerinizi alayım dedim;
Malum bir tane paket depomuz bulunuyor ve bu depo sürekli güncelleniyor; yeni
paketler(onay ile), yamalanmış ya da güncellenmiş paketler önce svnde devel
deposuna ardında da stable deposuna taşınıyor. Daha sonra güzelim buildfarm
stable da gördüğü değişikliklere ya da Çağlar'ın dürtmesine göre bu paketleri
bir güzel derliyor ve kullanıcıların hizmetine sunuyor. Yalnız bu "stable"
deponun içinde geliştiricisi tarafından BETA olarak nitelendiren paketler de
bulunuyor ki bunda beni rahatsız ediyor.
Ben şu anda sürekli güncellenen bir(1) depo olmasından ve bu depooda
geliştircisinin dahi stable durumda olduğuna inandığı paketlerin olmasından
memnun değilim.(Pardus projelerinin paketlerinden bahsetmiyorum)
Sizinde görüşünüzü alayım dedim.

Benim önerim; yeni bir devel deposu yaratılması ve bu BETA paketlerin en
azından öncelikle bu devel depoyu tercih edenler tarafından kullanılması.

Saygılar,
--
Gökmen GÖKSEL