[Gelistirici] RC1 için kod adı önerisi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
28 Kas 2006 Sal 23:58:59 EET

28 Kas 2006 Sal 20:03 tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> RC1 için kod adı önerisinde bulunmak istiyorum. "Sait Faik" isminin
> yarattığı olumlu havanın etkisiyle, ölüm yıldönümü yaklaşan (13 Aralık)
> başka bir güzide yazarımızı önermek istiyorum. Önerim "Oğuz Atay"dır.
Abartı tepkiler vermemek için kendimi zor tutuyor ve sakince "evet" demek
istiyorum.

ama bu arada sonraki isimlerde entellektüel aşkına hakim olarak öneri getir,
aklımızı çelme, arada üzüm gibi "bize ait" isimler de koymaktan iyice
kopmayalım diyorum...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///