[Gelistirici] Digikam CD'ye?

Furkan Duman coderlord at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 15:25:56 EET

On 11/20/06, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> wrote:

> Bende bu yazdıklarından hiçbirşey anlamadım, tabirinle "elin gavurunun"
> sorununu çözmüyoruz kendi dağıtımımızın sorunu çözüyoruz. Sorun CD'de yer
> olmaması nedeni ile sadece paket koyarak destekleyeceğimiz dilleri
> destekleyemememiz çözümü ise bu paketlerin ufalmasını sağlamak.

Bizim dağıtımımızın birinci hedefi diğer dillere destek vermek mi?

Alıntı:
"Tam Türkçe desteğini, hem karakter yapısının Türkçe'ye uygun (UTF-8
uyumluluğu), hem de kullanıcıya görünen tüm mesaj ve belgelerin Türkçe
olması yoluyla sağlaması."

> Şimdi bu durumdan nasıl bir çıkarım yaptında alman, fransız, hollandalı kendi
> başının çaresine baksın noktasına geldin? Ya da soruyu tersten sorayım bu
> alman, fransız, hollandalıdan gelecek yardımı/yorumu ülkemdeki hangi camiaya
> bakıp gerek yok onlara diyerek silip attın?

Ne kastettiğini anlayamadım. Kinayeli mi konuşuyorsun?

--
Furkan Duman