[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Kas 2006 Per 20:58:58 EET

16 Kas 2006 Per 20:49 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> 16 Kas 2006 Per 20:38 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
>
> Çağlar yanlış kaynağı karıştırmış sanırım. CPU yükü için fazla bir neden
> yok, sonuçta PCM veri geliyor CD'den, direk ses aygıtına gönderiliyor, bir
> decoding yok arada.

Karıştırdığımı sanmıyorum gelen veri ne olursa olsun artsd tarafından
işleniyor ve bende dijital çalma sırasında arts %4-5 ve bazen daha fazla cpu
kullanımına çıkıyor :)

Daha öncede söylediğm gibi oyum bu özelliği ihtiyacı olan kullanıcının kendi
eli ile açması, nasılki usb_audio hedesini elinle şuraya yaz ya da acpi ile
açılmayan sisteminde acpi açma diyorsak bu durumuda bir donanım sorunu olarak
görüyorum ama tek itiraz eden bensem pakette istediğiniz değişikliği
yapabilirsiniz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/