[Gelistirici] Neden İngilizce?

Barış Metin baris at pardus.org.tr
9 Mayıs 2006 Sal 12:44:05 EEST

Pazartesi 8 May 2006 22:05 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Ya aslinda Turkce komutlari alias olarak tanimlamak gercekten zor mu?
> Turkce karakterler problem olmuyorsa yapsak elimiz mi kirilir?
>
> Tabii simdi icin demiyorum, 1.1 sonrasi.

Hayır, zor değil bu iş. Komutların da çevrilmesini sağlayabiliriz. Fakat
sonuçta bunlar komut satırı araçları, betikler içerisinde kullanılması çok
mümkün. Hangi komutun parametreleri çeviriliyor? Böyle de düşünmek lazım...

--
Barış Metin