[Gelistirici] xmill v.s bzip2 || gzip

Eray eray at uludag.org.tr
27 Mar 2006 Pzt 22:41:49 EEST

Pazartesi 27 Mart 2006 22:17 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Soru; bu kadarlık bir fark için extra bir pakete bağımlı olmaya ki bu paket
> son sürümünü 2003 yılında yapmış, halen beta kalitesinde ve 1.5 senedir
> geliştirilmiyorken gerek var mı gerçekten?

beta degil xmill, at&t'deki gayet guzel bir arastirma projesiydi, bunu
kullanmak istiyorum. bzip2 de standart falan degil. uyduruk bir LZ
algoritmasi implementationi iste...

en son 2003'de gelistirilmis vs. bu cok onemli bir tespit degil. xmill'le
ilgili bir lisans sorunu vardi sadece, simdi ayrintiya girmeyelim. firefox'da
baksan 3mb'lik dosyaya birsey anlamayacaksin o kadar onemli degil. merak
ediyorsan her zaman acabilirsin saniyorum. onun asil kullanim bicimi pisi ile
olacaktir orada bir mahsur gormuyorum, ayrica .xml dosyasi da ortalikta
olacagi icin bu bir sorun degil.

ayrica bir tane decompressor komutunu da bir zahmet kullanabiliniz :)

sadece

xdemill <dosyaadi>

yazacaksiniz, bayagi basit

gorusuruz,