[Gelistirici] 1.1 için TODO...

Barış Metin baris at pardus.org.tr
22 Haz 2006 Per 14:32:45 EEST

Çarşamba 21 Haziran 2006 17:15 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> [...]
> edilmesi iş, ve angarya bir iş. KDE font, icon, yazıtipi, pencere
> dekorasyonu v.s gibi tüm görünüm özellikleri için hazır altyapı sunarkan
> kullanmamak ayıp (Tema Yöneticisi). Bu baabta 4-5 tane tema hazırlayıp,
> Tema Yöneticisinin anladığı formata getirip Kaptan'a wallpapaer seçer gibi
> birde tema seçme sayfası ekleyelim herkes mutlu olsun."
>
> gibi bir konuşmadan sonra Umut'da uygundur dedi. Bunun böyle olmasında
> kimsenin bir itirazı olacağını sanmıyorum, özetle TODO maddesi olarak
> sanırım default yok n tane tema var, kaptanada tema seçtirme işi var.

Bu fikri biliyorum fakat bence yanlış bir yaklaşım olur. Pardus'un bir
görüntüsü olmalı ve bu tek olmalı. Pek tabi alternatif görünümler de olabilir
ama bunları iç taraflara (gizleyerek) sunmalıyız.

Bunu tartışacak kişiler de biz değiliz aslında. Grafik tarafta çalışan iUmutla
[...]

default yok n tane tema var, kaptanada tema seçtirme işi var.ki (Koray'ı da
sayabiliriz) geliştiricimiz var. Bu listedeki diğerlerimiz ise bu konu ile
ilgili sezgisel davranabiliyoruz, başabildiğimiz ölçüde. Bu yüzden bu kararı
yine Umut ve Koray'a bırakmamız gerekiyor, özel olarak onları nasıl ikna
edersiniz onu bilemem ;)...

Sonuç olarak, dediğim gibi yukarıdaki yazdığın fikre katılmıyorum (zevklerin
değişiyor olduğuna da çok fazla katılmıyorum, son iki haftada okumam gereken
kadar çok şey okudum bu konuda ama neyse, hehe).

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin