[Gelistirici] pisi dosya işleri

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
14 Haz 2006 Çar 21:05:53 EEST

Çarşamba 14 Haziran 2006 19:15 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:
> gurer, ben pisi'nin taban calisma icin comar bagimliligini kaldirmak
> istiyorum, bunu gereksiz buldum.

Neden? Çomar 40kb lik, extra dependency getirmeyen bir paket.

> bunlarin hepsi pisi icinde cok basit bicimlerde halledilebilir.
> gerekirse bir tag ekleyebiliriz pspec'e o kadar basit. bunu pisi
> icerisinde yaparsak daha iyi olur. kulagi ayakla gostermeye gerek yok.

O kadar basit değil, mesela apache yada daha başka bir programın modülleri
falan için pisi içine kod mu ekleyeceksin? Bu işleri paketin post
install'unda yapmak da güzel bir çözüm değil, jenerik işleri 50 tane pakette
kopyalamak gereksiz kod duplication.

Halihazırda çomar bütün gerekenleri hallediyor zaten, 3 satırlık ekle sorunu
çözmek varken, pisiyi boyunu aşan bir program haline getirmenin anlamı ne?