[Gelistirici] Fwd: Re: [Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa ve açlılş

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Tem 2006 Per 13:06:19 EEST

 Merhaba,

> Splash karşıtları derneği kuracanız :P, şaka bir yana fadein'in gerçekten
> süreyi değiştirdiğine ikna oldum. 9 sn. gibi bir fark yaratmasada 4 sn.'ye
> yakın bir fark oluşturuyor fadein yapan splash ile fadein yapmayan splash
> arasında.
>
> Ama splash'ı tek başına kaldırmak 1.sn değiştirdiyse (benim telin kronosuna
> basmam v.s) ancak değiştirdi.
>
> Önerim fadein'i kaldıralım, splash kalsın.

 Ben splash da fadein  de kalsın, ama bunların açılışı yavaşlattığını da
bilelim bi yerlere not edelim diyorum. Wiki de bi belgeye yazılsa splash
tricks tadında yeterli olur bence. Kullandıkça hoşuma gitmeye başladı.

 Bu arada 13 tty yerine ilk 6 ya splash açma değişikliği benim bilgisayarımda
açılışı 4 saniye kadar kısalttı.