[Gelistirici] Alpha2: test ediniz

Barış Metin baris at pardus.org.tr
12 Tem 2006 Çar 00:35:33 EEST

Merhaba,

Bugün Alpha2 için bir kaç ISO oluşturduk. Alpha1 ile bildirilen kritik
hataları çözdüğümüze emin olabilmek için epey bir test yaptık. Son
hazırladığımız ISO'nun Alpha seviyesi için yeterli olduğunu düşünüyoruz.
Fakat yayınlamadan daha farklı donanımlarda da test yapılmasının gerekli
olduğunu düşündük :).

http://cekirdek.pardus.org.tr/alpha2/ adresinde yeni ISO bulunuyor. SVN
hesaplarınız ile girebilirsiniz (paketler deposu hesapları).

Bu ISO'yu mümkün olduğunca hızlı bir şekilde test etmenizi diliyorum. Denemek
için fazla vaktimiz yok, bildiğiniz gibi. Alpha2'yi ormana salmak için
hepimiz sunmak için yanıp tutuşuyoruz ;).

Bunun için yarın geceye kadar ISO'yu test edebilirseniz çok iyi olur.
Biliyorum zaman yeterli değil ama "yanıp tutuşma" bölümünü biliyorsunuz
zaten :). Kritik bir hata çıkmadığı sürece bu ISO Alpha2 olarak yayınlanacak.

Birazdan duyuru'ya Alpha2'nin son testlerinin yapıldığını ve yakında
yayınlanacağını yazacağım.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin