[Gelistirici] [Fwd: RE: [Pardus-teknik] Pardus-1.1]

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
28 Oca 2006 Cmt 16:17:53 EET

Merhaba

Biraz tedirginim orada....

Geliştiricilerin hata raporlarını bugzilla'ya girmesi de bence sorunu
çözmeyecek, zira hata e-postasını gönderen kişinin konuyu takip
edebilmesi ve sorununu çözüldüğünü, kendisine yaradığını
görebilmesi için yine bugzilla'ya girmesi ve kendisinden istenen
çeşitli bilgileri (ne yaptınız da hata aldınız, şu komutu girer misiniz?)
sunması gerekecek.

"Çalışır" dersen deneyelim, ancak ortada 20 (?) kadar geliştirici
varken tek bir e-posta hesabına gelecek olan bir hata bildiriminin
hangi geliştirici tarafından alınması gerektiği bile (bazen) sorun
olabilecek. Hatanın bileşeni her zaman doğru algılanamayabiliyor
zira.

Aşağıda da benzer tedirginliklerini yazmışsın zaten, ben biraz
daha açayım didimdi.

Öneri: Berbat arayüzlü Bugzilla'yı bırakalım. Daha kolay
kullanımlı bir çok hata takip sistemi var. Yol yakınken geri
dönelim. :-)

İyi çalışmalar
Görkem