[Gelistirici] Gui ile donanım tanıtımı ve ayarlanması için fikir.

Barış Metin baris at uludag.org.tr
13 Şub 2006 Pzt 21:57:36 EET

Pazartesi 13 Şubat 2006 21:54 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Tasma TV modülünü C++ ile yazmışsınız.

C++ ile yazılması kötü bir şey değil :).

> Benim bahsettiğim daha Pythonvari ve hazırlaması basit. Tıpkı pisi
> paketlerinin comar script'leri gibi.
>
> Bir XML yapısı düşünün. Donanımın türü, markası modeli, parametreler,
> yüklenecek pisi paketleri gibi tag'lar ve ilgili comar scripti.
>
> Bu XML'lerin bir arada bir gui ile sunulması. Aslında bir arayüzden
> biraz fazlası. :)
>
> Tamam çok uçtum. Otur da yap diyeceksiniz şimdi. :P

Ben bahsettiğin gibi bir sistemin getirisini çözemedim. Otomatik donanım
yapılandırması yapamıyorsak, zaten donanımı doğru tanıyamamışız demek oluyor.
Bu durumda el ile yapılandırma yapılacak sistemde zaten bu veritabanı pek bir
iş göremeyecek, değil mi? Belki hazır yapılandırmayı uygulamak için... Fakat
bu getirisinden fazla bir iş gibi geliyor bana.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin