[Gelistirici] Olası güvenlik problemi

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
3 Şub 2006 Cum 02:37:58 EET

On Thursday 02 February 2006 21:44, A. Murat Eren wrote:

>  Aynı fikirdeyim. Kullanıcılar diğer kullanıcıların dizinlerine
> girememeliler bile.
>
>  Kullanıcı ev dizininden bir yayın yapmaya karar verdiğinde (örneğin apache
> ile web sayfalarını yayınlamak gibi) gerekli yapılandırmanın bir parçası
> olarak dizinlerin izinlerinden oluşabilecek erişim sorunları da ayrıca
> çözülür.
>
>  Ön tanımlımızı değiştirmeliyiz bence de.

kullanicilar icin on tanimli erisim modu grup tarafindan okumaya izin
vermemeli gibi gozukuyor. bana debian'in yaptigi gibi her kullaniciya
ayri grup acmak yanlis gozukuyor. ne dersiniz bunun bir sakincasi var mi?

--
Eray Ozkural (exa), Uludag Gelistiricisi
http://cekirdek.uludag.org.tr/~eray   http://www.kde.org