[Gelistirici] tak çalıştır göç hayali...

Koray Löker loker at pardus.org.tr
22 Ara 2006 Cum 11:12:06 EET

Merhaba,

On 22 Dec 2006 Fri 09:31, mdakin wrote:
> Yedekleme değil, göç aracı. Sadece kullanıcıların Pardus'a geçişlerinde
> buz gibi bir ortam değil alıştıkları, ayarlarını önceden yaptıkları
> kendilerini evde hissedecekleri bir ortam sağlamak.

Vallahi bunun kullanıcıları ne kadar olumlu yönde motive edeceğini, Pardus
kurma konusundan ne kadar cesaretlendireceğini düşününce heyecanı anlıyorum
da, öte yandan windows ayarları Pardus'a kıyasla yapılabileceklerin küçük bir
kısmı, baştan ayar yaparsa daha iyi keşfeder gibi fikirlerim de var...

Ama neyse, konuya benim yaklaşımım ters galiba, 5-6 yıldır hiç windows
kullanmadığım için umursamıyor, yeterince anlamıyor da olabilirim olayı
polemiğe çevirip zaman kaybettirmeyeyim deneyelim...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->