[linux-sohbet] Re: Bankacilik islemleri icin 1, operator icin 2 ...

---------

From: Bulent Tatlidil (btatlidil@infotron.com.tr)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 17:05:09 EST

  • Next message: Umut: "[linux-sohbet] Interactive Voice Response"

    Selam,
    Bu hadisenin anahtar cumlesi IVR .
    (Interactive Voice Response)
    Ornek:
    http://www.databasesystemscorp.com/pslinux.htm

    Bulent Tatlidil

    -- 
    > Selam,
    >
    > Konu icin ozur dilerim, nereye uydurayim bilemedim.
    > Baslangic icin fazla ucuk, digerleri icin fazla light kaciyor :)
    >
    > Su bankalarin falan kullandigi telefon cevaplayan sistemlerden
    > kurmak istesem neye ihtiyacim var? Google ile tariyorum
    > degisik keywordler ile ama simdilik sadece telesekreterleri
    > buldum. Benim istedigim kullanici ile interaktiviteye
    > devam edecek, aralarda bolca scriptler vs calistiracagim
    > bir konfigurasyon yapabilecegim bir cozum.
    >
    > Daha basitce, insanlarin telefon ile sistemlerine ait
    > ariza, bakim vs kaydini verebilmelerini istiyorum. Bunun icin
    > aralarda arayanin telefon numarasi, sisteminin numarasi
    > gibi alt bilgiler istenecek karsi taraftan vs...
    >
    > Saygilar.
    > Umut
     
    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin
    http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz.
    Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">tiklayiniz</a>
    

  • Next message: Umut: "[linux-sohbet] Interactive Voice Response"

    ---------

    Bu arsiv hypermail 2.1.6 tarafindan uretilmistir.