![]()
From: Bulent Tatlidil (btatlidil@infotron.com.tr)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 17:05:09 EST
Selam,
Bu hadisenin anahtar cumlesi IVR .
(Interactive Voice Response)
Ornek:
http://www.databasesystemscorp.com/pslinux.htm
Bulent Tatlidil
-- > Selam, > > Konu icin ozur dilerim, nereye uydurayim bilemedim. > Baslangic icin fazla ucuk, digerleri icin fazla light kaciyor :) > > Su bankalarin falan kullandigi telefon cevaplayan sistemlerden > kurmak istesem neye ihtiyacim var? Google ile tariyorum > degisik keywordler ile ama simdilik sadece telesekreterleri > buldum. Benim istedigim kullanici ile interaktiviteye > devam edecek, aralarda bolca scriptler vs calistiracagim > bir konfigurasyon yapabilecegim bir cozum. > > Daha basitce, insanlarin telefon ile sistemlerine ait > ariza, bakim vs kaydini verebilmelerini istiyorum. Bunun icin > aralarda arayanin telefon numarasi, sisteminin numarasi > gibi alt bilgiler istenecek karsi taraftan vs... > > Saygilar. > Umut linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">tiklayiniz</a>
![]()