[linux-network] Apache web server

---------

From: Barış KARAGÜL (bkaragul@ttnet.net.tr)
Date: Fri 30 Jan 2004 - 05:54:23 EST

    Merhabalar. Redhat Linux 9'u kurdum. httpd.conf dosyasının ayarlarını da yaptım. Ancak httpd servisini konsoldan çalıştırdığım zaman çalıştı görünüyor. Ancak çalışmıyor. KDE'den servisi çalıştırdığım zaman "httpd start sucesful" diyor ama altta da "httpd ölü durumda ancak subsys kilitli" mesajını veriyor. Bu subsys nedir? Güvenlik seviyesinden kaynaklanıyor diye düşündüm ancak güvenliği tamamen kaldırmama rağmen olmadı. yardımcı olursanız sevinirim.
    İyi çalışmalar...