[linux-network] RAV kurulum sorunlari..

---------

From: Tugba Tosun (ttosun@teknotel.net)
Date: Thu 29 Jan 2004 - 08:09:37 EST

    Selamlar,
    Mail sunucusuna (Redhat + Qmail + Vpopmail) RAV'in 30 günlük deneme sürümünü yüklemeye çalisiyorum.

    Önce qmaili durdurup, daha sonra RAV'i kuruyorum, domains dosyasina domainimi yaziyorum arti olarak

    chown -R qmailq:qmail /var/opt/rav
    chmod 755 /var/opt
    chmod 755 /var/opt/rav

    komutlariyla yetkilerini de kurulumdan sonra belirliyorum, ancak ne yaparsam yapayim RAV'i install eder etmez ( install.sh scriptini kullanarak) mail sunucum göndermeye çalistigim mailleri reject etmeye basliyor. Ayrica

    "service ravmail start" veya stop komutlari da surekli FAILED hatasi veriyor.

    Atladigim bir sey var mi? Degistirmem gereken baska conf dosyasi var midir? Bana sorun yine yetkilerle ilgili gibi geliyor çünkü /var/opt/rav altindaki global dosyasi (ki saniyorum bu dosya log tutmak için kullaniliyor) olusturulmuyor. Sadece /etc altindaki olusturuluyor..Isin içinden çikamadim. Yardimci olursaniz cok sevinirim..

    Simdiden tesekkürler.

    Tugba